۱۳۸۹ بهمن ۲۴, یکشنبه

بزارید


۳ نظر:

  1. : در حالی که بی بی سی فارسی هیچ سخنی از راهپیمایی فردا نمی آورد، در حالی که تمام خبرنگارانش برای نمایش جنبش مردم قاهره از هیچ تلاشی فروگذار نکردند، با تمام قدرت بیانیه شما را منتشر می کند، این اقدام غیر اخلاقی بی بی سی را رفتاری ضد ایرانی و کار شما را رفتاری غیرعقلانی می دانیم
    ابراهیم نبوی، 24 بهمن 1389

    پاسخحذف
  2. ما ایرانیها تا زمانی که به قدرت خود ایمان نداشته باشیم و از کشورهای غربی انتضار کمک داشته باشیم هرگز ازادی را نخواهیم دید.

    پاسخحذف
  3. بیست و پنج بهمن را از یاد نبرید چون بیست و شش بهمن خیلی‌ دیر است.

    هم میهنان عزیز، شیر زنان و شیر مردان دلیر ایران زمین:

    اکنون که به یاری پروردگار بزرگ، و با سر مشق بزرگی‌ که ملت‌های قهرمان تونس و مصر از خیزش بزرگ و جنبش بر حق و سبز ملت ایران در سال ۱۳۸۸ (۲۰۰۹) گرفتند، این دو ملت بپا خواسته بالاخره پس از روزهای متوالی‌ تلاش و کوشش، شاهد پیروزی تاریخی‌ خود را در آغوش گرفته و می‌‌روند تا دوباره تاریخ ساز شوند. میروند تا خود از نو تاریخ خود را بنویسند و سرنوشت خویش و فرزندان خویش را خود تعیین کنند. اکنون بر یکایک شماست، شمایی که جهانیان را در سال ۱۳۸۸ (۲۰۰۹) به شگفتی وادشتید، تا در روز موعود ۲۵ بهمن یکبار دیگر حماسه تاریخی‌ خود را بیافرینید. در روز ۲۵ بهمن از خانه‌هایتان بیرون آئید و تا پیروزی نهایی به خانه بر نگردید، چون چشمان جهانیان اکنون به شما و حماسه پردازی شما دوخته شده است. اگر بصورت فراگیر و میلیونی به خیابانها بیائید، نظام هیچ کاری با شما نمی‌‌تواند بکند. "میدان آزادی" و میدان‌های بزرگ شهر‌ها را تبدیل به "چادرشهر" بکنید. در آنجا بمانید، ستاد‌های گوناگون تشکیل دهید. مدیریت و سازماندهی کنید و به یکدیگر امداد رسانی کنید. ۲۵ بهمن را از یاد نبرید چون ۲۶ بهمن خیلی‌ دیر است. پیروز و موفق باشید.

    خداوند یار و نگهدار ایران زمین باد

    پاسخحذف